پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

دلم برای کسی تنگ است که

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را



به میهمانی گلهای باغ می آورد


و گیسوان بلندش را به بادها می داد


و دستهای سپیدش را به آب می بخشید


دلم برای کسی تنگ است


که چشمهای قشنگش را


به عمق آبی دریای واژگون می دوخت


و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند


دلم برای کسی تنگ است


که همچو کودک معصومی


دلش برای دلم می سوخت


و مهربانی را نثار من می کرد


دلم برای کسی تنگ است


که تا شمال ترین شمال با من رفت


و در جنوب ترین جنوب با من بود


کسی که بی من ماند


کسی که با من نیست


کسی که . . .


- دگر کافی ست.


منبع:باران عشق

نظرات 1 + ارسال نظر
شفیعی مطهر یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ http://30arg.blogfa.com

با سلام و سپاس از زیبانگری و زیبانگاری شما
برخی مطالب شما را با ذکر منبع ذخیره کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد