پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

بی خاصیت


راننده کامیونی وارد رستوران شد. دقایی پس از این که او شروع به غذا خوردن کرد سه جوان موتورسیکلت سوار هم به رستوران آمدند و یک راست به سراغ میز راننده کامیون رفتند و بعد از چند دقیقه پچ پچ کردن، اولی سیگارش را در استکان چای راننده خاموش کرد.
راننده به او چیزی نگفت. دومی شیشه نوشابه را روی سر راننده خالی کرد و باز هم راننده سکوت کرد و بعد هم وقتی راننده بلند شد تا صورتحساب رستوران را پرداخت کند نفر سوم به پشت او پا زد و راننده محکم به زمین خورد ولی باز هم ساکت ماند.
دقایقی بعد از خروج راننده از رستوران یکی از جوانها به صاحب رستوران گفت: چه آدم بی خاصیتی بود، نه غذا خوردن بلد بود و نه حرف زدن و نه دعوا! رستورانچی جواب داد: از همه بدتر رانندگی بلد نبود چون وقتی داشت می رفت دنده عقب 3 موتور نازنین را خرد کرد و رفت.
نظرات 2 + ارسال نظر
پنجره ای رو به پائیز جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

تو را به عشق قسم می دهم،بمان با من
بمان و باز هم از عشقمان بخوان با من
قلندرانه بمان زیر سقف بی سقفیم
بمان، که نیست از این بهتر آشیان با من
بمان کمی دگر – انگار - زخم ها کاریست
بمان که می روم از دست تو،بمان با من
..................................................
لینک شدید دوست عزیز.بازم سر بزن

پنجره ای رو به پائیز شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://136131.blogsky.com

برگرد ای کبوتر وحشی سفر مکن


ترک من شکسته ی بی بال و پر مکن


آه مرا چراغ فروزان شب مساز


اشک مرا شکوفه ی باغ سحر مکن


ای قصه گوی من ز جدائی مگو سخن


آشفته هستم خاطرم آشفته تر مکن


مهتاب من ز روزن کاشانه ام بتاب


خورشید من ز کلبه سردم سفر مکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد