پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

قاصدک

قاصدک

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

قاصدک غم دارم   غم آوارگی و دربدری

غم تنهایی و خونین جگری

قاصدک وای به من، همه از خویش مرا می‌رانند

همه دیوانه و دیوانه‌ترم می‌خوانندتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

مادر من غم‌هاست

مهد گهواره من ماتم‌هاستتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

قاصدک دریابم! روح من عصیان زده و طوفانیست.

آسمان نگهم بارانیست- قاصدک غم دارم-

غم به اندازه‌سنگینی عالم دارم

قاصدک غم دارم،تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

غم من صحراهاست افق تیره او ناپیداست

قاصدک، دیگر از این پس منم و تنهایی و

 به تنهایی خود در هوس عیسایی و به عیسایی خود منتظر معجزه‌ای غوغایی.

قاصدک! زشتم من، زشت چون چهره سنگ خارا 

 زشت مانند زال سفید

قاصدک حال گریزش دارم

می‌گریزم به جهانی که در آن پستی نیست

پستی و مستی و بد مستی نیست

می‌گریزم به جهانی که مرا ناپیداست

شاید آن نیز فقط یک رویاست


  

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

گفتگو با خدا

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم : تو ش‍‍‍‍ـیرین منی. گفتی : تو فرهـادی مگر؟

گفتم : خرابت می شـوم. گفتی : تو آبـادی مگـر؟

گفتم : ندادی دل به من. گفتی : تو جان دادی مگر؟

گفتم : ز کـویت مـی روم. گفتی :تو آزادی مگـر؟

گفتم : فراموشم مکن. گفتی : تو در یادی مگر؟