پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

پارسی اندیشان

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است.

به تو می اندیشم...

همه را می شنوم

می بینم

من به این جمله نمی اندیشم

به تو می اندیشم

ای سرا پا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم

همه و قت، همه جا

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

تو بدان این را تنها تو بدان

تو بیا

تو بمان با من تنها تو بمان

جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

اینک این من که به پای تو در افتادم باز

ریسمانی کن از آن موی دراز

تو بگیر

تو ببند...

 فریدون مشیری

متن کامل شعر در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

عهد کردم که عاشقت باشم

از زمانی که عشق معنی کرد
رازِ سرسبزی نگاهـــــت را
پیچکی شد که دور من پیچاند
نغمــه های شبیهِ آهـــت را

غرق گشتم در آن نوازشها

از نگاه همیشه منتشـــرت
بیخودم کرد،بیخود از خودها
سرخی چشمهای منتــظرت

ادامه مطلب ...

فریاد

فریاد

فریاد میزنم تورا
به وسعت همه سکوتهای تلخ
به وسعت بیابانهای تکرار
بگذاردانه های مرواریدسینه ریزی باشد
گونه های یخ زده ام را
فریادی برای ابدی شدن
پس
سکوت رادر مشتم می فشارم
تا دانه های عشقم ازدرونم زاده شود